Аудит графічного дизайну

Будь-який дизайн-продукт, від логотипа і фірмового стилю до шрифтів і фотографій, експерти можуть проаналізувати для того, щоби компетентно його оцінити й відповісти на запитання, що цікавлять замовника щодо дизайну.

Аудит дизайну в нашій компанії виконує арт-директор, який має 15-річний досвід у графічному і вебдизайні, а також дві вищі освіти (художню і маркетингову).
Від його пильного, педантичного і скрупульозного погляду не сховається жодна деталь.

Унаслідок аудиту дизайну замовник отримує звіт у вигляді конструктивних, аргументованих зауважень з коментарями, що, як і навіщо можна поліпшити в аналізованому дизайн-об'єкті.

Можливі дизайн-об'єкти Перелік базових завдань, які може розкрити аудит
логотип і фірмовий стиль

— відповідність сучасним тенденціям дизайну
відповідність дизайну діяльності замовника
грамотність із погляду графічного дизайну
масштабованість на різноманітних рекламних носіях
унікальність дизайну

рекламні, іміджеві матеріали

відповідність сучасним тенденціям дизайну
відповідність фірмовому стилю або діяльності замовника
грамотність з погляду графічного дизайну
унікальність дизайну

фотоматеріали
ілюстрації
інфографіка

відповідність фотоматеріалів змістовому навантаженню макетів
відповідність сучасним тенденціям дизайну
відповідність фірмовому стилю або діяльності замовника
грамотність із погляду графічного дизайну
перевірка на дотримання авторських прав

шрифти

відповідність сучасним тенденціям дизайну
відповідність фірмовому стилю або діяльності замовника
грамотність із погляду графічного дизайну
перевірка на дотримання авторських прав

конкурентне середовище дизайну

Порівняльний аналіз будь-яких дизайн-об'єктів замовника стосовно до конкурентів або ключових гравців (лідерів галузі)

Аудит графічного дизайну потрібен для певності в тому, що ваша компанія або торгова марка має професійний, сучасний і відповідний для свого роду діяльності вигляд. Усі ми час від часу дивимося в дзеркало і можемо запитати у людини, якій довіряємо: «Який я маю вигляд?». Тут дещо схоже, проте щодо бізнесу.

Наша політика аудиту дизайну полягає в тому, що ми дбайливо і шанобливо ставимося до аналізованих дизайн-продуктів.

Ключова мета аудиту надати обґрунтовані та конструктивні рекомендації, як зробити дизайн більш професійним і водночас зберегти унікальні особливості та впізнаваність компанії.

Якщо логотип або дизайн сайту вдалий, то ми так і напишемо й не будемо перебільшувати вади. У разі, коли дизайн потребує невеликих доробок, ми опишемо подробиці та вкажемо, як це можна виправити. Украй рідко трапляється, коли все погано і потрібно створити щось зовсім нове, але й таку рекомендацію ми теж можемо надати.