Аудит графічного дизайну
Будь-який дизайн-продукт, від логотипа і фірмового стилю до шрифтів і фотографій, експерти можуть проаналізувати для того, щоби компетентно його оцінити й відповісти на запитання, що цікавлять замовника щодо дизайну.
Аудит дизайну в нашій компанії виконує арт-директор, який має 15-річний досвід у графічному і вебдизайні, а також дві вищі освіти (художню і маркетингову).
Від його пильного, педантичного і скрупульозного погляду не сховається жодна деталь.
Унаслідок аудиту дизайну замовник отримує звіт у вигляді конструктивних, аргументованих зауважень з коментарями, що, як і навіщо можна поліпшити в аналізованому дизайн-об'єкті.
Можливі дизайн-об'єкти | Перелік базових завдань, які може розкрити аудит |
---|---|
логотип і фірмовий стиль |
— відповідність сучасним тенденціям дизайну |
рекламні, іміджеві матеріали |
— відповідність сучасним тенденціям дизайну |
фотоматеріали ілюстрації інфографіка |
— відповідність фотоматеріалів змістовому навантаженню макетів |
шрифти |
— відповідність сучасним тенденціям дизайну |
конкурентне середовище дизайну |
Порівняльний аналіз будь-яких дизайн-об'єктів замовника стосовно до конкурентів або ключових гравців (лідерів галузі) |
Аудит графічного дизайну потрібен для певності в тому, що ваша компанія або торгова марка має професійний, сучасний і відповідний для свого роду діяльності вигляд. Усі ми час від часу дивимося в дзеркало і можемо запитати у людини, якій довіряємо: «Який я маю вигляд?». Тут дещо схоже, проте щодо бізнесу.
Наша політика аудиту дизайну полягає в тому, що ми дбайливо і шанобливо ставимося до аналізованих дизайн-продуктів.
Ключова мета аудиту — надати обґрунтовані та конструктивні рекомендації, як зробити дизайн більш професійним і водночас зберегти унікальні особливості та впізнаваність компанії.
Якщо логотип або дизайн сайту вдалий, то ми так і напишемо й не будемо перебільшувати вади. У разі, коли дизайн потребує невеликих доробок, ми опишемо подробиці та вкажемо, як це можна виправити. Украй рідко трапляється, коли все погано і потрібно створити щось зовсім нове, але й таку рекомендацію ми теж можемо надати.