Неймінг
Назва та фірмовий стиль формують основу торгової марки або компанії. Назва, яка транслює філософію і концепцію, від початку має конкурентну перевагу.
Ми розробляємо назви для компаній або торгових марок, а також здійснюємо супутні дослідження і тестування, а саме:
- Неймінг для українського ринку;
- Неймінг для міжнародного ринку;
- Тестування варіантів назв — відбувається на фокус-групах, а також під час онлайн-опитувань;
- Аудит назви для певної країни. Для однієї країни назва може бути вдалою, а для іншої — виявитися неприйнятною через різні причини, наприклад, бути співзвучною з якимсь непристойним висловом; викликати невідповідні асоціації; назва вже може використовуватися в сфері замовника і бути відомою тощо. Аудит потрібен, аби звести до мінімуму ймовірність виходу на ринок іншої країни з невдалою назвою.
Етапи розроблення неймінгу
- Заповнення брифу.
- Інтерв'ю з замовником, обговорення цілей і завдань, що їх ставлять перед назвою.
- Збирання інформації, потрібної для розроблення назв (про компанію / торгову марку, конкурентне середовище, зокрема про назву і позиціювання конкурентів).
- Робота над ідеями назв.
- Перевіряння розроблених варіантів назв на унікальність.
- Тестування варіантів назв на представниках цільової аудиторії (опційно).
- Презентування 4–5 варіантів назв із описом ідеї, легенди, можливих асоціацій, а також імовірних вільних доменних імен).
Якщо запропоновані варіанти не годяться, то ми проводимо додаткове інтерв'ю з замовником і на підставі результатів конструктивного обговорення розробляємо ще 3–4 варіанти назв упродовж 5–7 робочих днів.