Неймінг

Назва та фірмовий стиль формують основу торгової марки або компанії. Назва, яка транслює філософію і концепцію, від початку має конкурентну перевагу.

Ми розробляємо назви для компаній або торгових марок, а також здійснюємо супутні дослідження і тестування, а саме:

  • Неймінг для українського ринку;
  • Неймінг для міжнародного ринку;
  • Тестування варіантів назв відбувається на фокус-групах, а також під час онлайн-опитувань;
  • Аудит назви для певної країни. Для однієї країни назва може бути вдалою, а для іншої виявитися неприйнятною через різні причини, наприклад, бути співзвучною з якимсь непристойним висловом; викликати невідповідні асоціації; назва вже може використовуватися в сфері замовника і бути відомою тощо. Аудит потрібен, аби звести до мінімуму ймовірність виходу на ринок іншої країни з невдалою назвою.

Етапи розроблення неймінгу

  • Заповнення брифу.
  • Інтерв'ю з замовником, обговорення цілей і завдань, що їх ставлять перед назвою.
  • Збирання інформації, потрібної для розроблення назв (про компанію / торгову марку, конкурентне середовище, зокрема про назву і позиціювання конкурентів).
  • Робота над ідеями назв.
  • Перевіряння розроблених варіантів назв на унікальність.
  • Тестування варіантів назв на представниках цільової аудиторії (опційно).
  • Презентування 45 варіантів назв із описом ідеї, легенди, можливих асоціацій, а також імовірних вільних доменних імен).
    Якщо запропоновані варіанти не годяться, то ми проводимо додаткове інтерв'ю з замовником і на підставі результатів конструктивного обговорення розробляємо ще 34 варіанти назв упродовж 57 робочих днів.

Приклади наших робіт