PEST-аналіз

Основне завдання, яке вирішує PEST-аналіз, — вивчення ввідних даних про ринок, зовнішніх умов ведення бізнесу на цьому ринку, можливостей і загроз.

PEST-аналіз має на увазі дослідження різноманітних політичних (Political), економічних (Economic), соціальних (Social) і технологічних (Technological) аспектів зовнішнього середовища, які впливають на бізнес в тій чи іншій галузі.

Може ґрунтуватися на експертному опитуванні, вивченні вторинної інформації, фокус-групових інтерв'ю тощо, в залежності від ступеня доступності інформації про той чи інший ринок, від його вивченості або від ступеня «відкритості» тем, задіяних в процесі вивчення.

PEST-аналіз проводиться при виході на ринок інших країн, при виведенні принципово нового продукту на ринок, при переорієнтації бізнес-стратегії компанії.