SEO-оптимізація

Є 2 види SEO-оптимізації сайту внутрішня і зовнішня.

Внутрішня SEO-оптимізація сайту

Її роблять для того, щоби пошукові системи правильно індексували сайт.

Перебіг робіт

  • Контрольний аудит сайту (коректність URL, вага зображень, тексти тощо)
  • Семантичне ядро
  • Заголовки і підзаголовки сторінок і зображень (Title, H1, H2, H3, Atl)
  • Короткий опис сторінок (Description)
  • Мапа сайту для пошукових систем
  • Внутрішнє та зовнішнє перелінкування сторінок
  • Закриття для індексації непотрібних посилань і службових сторінок
  • Тематичні URL
  • Мікромітки для пошукових систем
  • Коригування наявних текстів під ключові слова

Якщо новий сайт буде розміщуватися на домені, на якому раніше був інший сайт, це обов'язково враховується в роботі, й складається відповідний план робіт.

Зовнішня SEO-оптимізація сайту

Її здійснюють для того, щоб сайт показувався якомога вище в результатах пошуку за тими ключовими запитами і регіонами, за якими провадиться оптимізування.

Послуга полягає в популяризації сайту в інтернеті, а результати досягаються завдяки нарощуванню числа посилань на просуваний сайт із інших сайтів.

Ключові методи просування сайту

  • Публікування статей, пресрелізів на тематичних ресурсах
  • Розміщення інформації в живих і перевірених каталогах
  • Робота з форумами, блогами, соціальними мережами
  • Робота з новинними ресурсами

Про перебіг робіт

  • Аналізування попиту і конкуренції в пошукових системах
  • Підбирання ключових запитів
  • Оптимізація текстів на сайті, метадані, перелінкування
  • Аналізування потреби створення нових сторінок на сайті
  • Розроблення плану просування і його періодичне оновлення
  • Робота з нарощування посилальної маси
  • Аналізування коректної індексації (помітності) сайту і сторінок, що просуваються, в пошукових системах, робота з усунення помилок у разі їх появи
  • Аналізування динаміки позицій сайту в результатах пошуку
  • Аналізування динаміки та якості трафіку (відвідуваність, географія, використовувані пристрої, досягнуті цілі, показник відмов)
  • Відстеження появи помилок на сайті (доступності сайту для пошукових систем і користувачів) і контролювання їх усунення
  • Підготування щомісячної звітності